Rıdvan Dilmen'e göre "Derbinin favorisi Fenerbahçe"

Adreslistele
0

 RIDVAN DİLMEN'DEN F.B G.S MAÇI DERBİ YORUMU GELDİ

Futbol yorumcusu Rıdvan Dilmen, Fenerbahçe - Galatasaray maçı öncesinde değerlendirmelerde bulundu. 



"FORM VE MORAL OLARAK ÇOK FARK VAR"

Teknik adam ve oyuncular da bunu düşünüyor. Fenerbahçe ve Galatasaray'a bakınca form ve moral olarak çok fark var.

"FAVORİ OLAN ÖNE GEÇERSE..."

Tabiki 100 yılı aşkın zamandır bu tür favori olan takımlar gibi bir durum olmuyor. Ama favori olan takım öne geçerse rakip takım kırılgan oluyor.

"FENERBAHÇE'Yİ FAVORİ GÖRÜYORUM"

Ben açıkcası, form ve Kerem'in de durumu belirsizliğini koruduğu için, Fenerbahçe'nin inanılmaz taraftarı oluyor Trabzon maçına gitmiştim o yüzden Fenerbahçe'yi favori görüyorum.

"O GALATASARAY İLE BU GALATASARAY ARASINDA FARK VAR"

Galatasaray puan alır mı? alabilir. Son 2 yıl kazandı mı? Kazandı. Ama o Galatasaray ile bu Galatasaray arasında fark var. Tabiki maçın başında kart falan olursa dengeler değişebilir ama Fenerbahçe'nin daha önde olduğunu düşünüyorum. Ntv

Tags

Yorum Gönder

0Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Yorum Gönder (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !